Summon


Üdvözöllek!
A blogról


Fujimi vagyok, egy jó pár blog vezetője.:D Ezt most azért hoztam létre, hogy cikkeket, gondolatokat, esetleg kritikákat osszak meg veletek. Remélem, elnyeri a tetszéseteket!^^



bold, underlined, italic, strike
blockquote


Chat
Kritikarendelésre itt nincs lehetőség!


Követők
Akiket érdekelnek a gondolatmeneteim.c:

Követők száma: 5

Adatok
Aki erről a blogról bármilyen adatot, képet, vagy szöveget lemásol, az gyakorlatilag személyiségi jogokat sért. Így kérlek, ne másolj le semmit erről az oldalról! Megértésedet köszönöm!^^

Tulajdonos: Fujimi
Elérhetőség: miharuhelp@gmail.com
Nyitás: 2014. október 24.
Zárás: Nem tervezem!
Kritika#2 - Két fél egy egész
2015. március 2., hétfő | 8:56 |

A blogot különleges kérések alapján kritizálom, illetve a Kinézetről külön nem ejtek szót, tehát az összesen összetákolható 50 pontból, 40-et fogok nézni, ráadásul a blog maga csupán egy Prológusból és egy fejezetből áll, szóval minden apróbb dologra figyelek majd.c:

Történet: Ilyet még sosem olvastam ez előtt, és ezt becsüld meg jól, mert nem keveset olvasok.:D Az ötlet maga már a prológusnál megragadott, csak a világának és hangulatának a rohamos megváltozása zavar engem. Hamar beleszoktam volna a pokolbéli életbe is, de mivel nem erről szól első sorban, ezért ezt inkább hagyjuk is. Még nem sok minden derült ki, tehát én sem tudok nagyon ítélkezni, egyedül a kezdetleges dolgokat, az alapötletet tudom értékelni, amit vagy nagyon el lehet rontani komolytalansággal, vagy csak javítani lehet rajta a megfelelő felépítéssel. Érdemes folytatni, mert kíváncsi vagyok.
 Hibának azt találtam, hogy szerintem feleslegesen írtad le az egy évvel az előtti dolgaikat meg azt, hogy szerintem túl fiatalok a karakterek, aztán az egyik mégis javítótáborba kerül, amit külön írtál, de ez nem ide tartozik.:D Na, mindegy, nyilván lesz ennek valami fontos szerepe.
10/9

Fogalmazás: Nagyon szépen fogalmazol. Bő szókinccsel rendelkezel, bár néhány helyen nem jól használod a szavakat. Például a ,,szuggerál" az nem egészen illik abba a szövegkörnyezetbe, amit a prológusban olvashatunk. Aztán elkövettél nem egy olyan hibát is, hogy amikor például a teremben voltak, kihagytad az n betűt. Ilyen hiba előfordult a ,,futólépésben" szónál is. Az ilyenekre figyelj oda jobban, mert nálam allergiás rohamot váltanak ki.:D Néhányszor ugráltál az időben is, tehát egyszer a múltban írtál, másszor a jelenben. De ez nem fordult elő sokszor, és nem is volt annyira észrevehető.
 Volt egy olyan rész, amikor azt írtad, hogy latinul halandzsáznak. Tehát ezzel vagy arra céloztál, hogy nem tudnak latinul, csak ösznyevisznya (direkt van ott ny) összeraknak egymás mellé latin szavakat, ami értelmetlen lesz, vagy csak szimplán nem a rendes értelmében nézted azt, hogy halandzsa. Ha nem értjük az angolt, akkor sem használjuk úgy, hogy angolul halandzsáznak, mert az hülyeség.:D Ezt szerintem mindenképp írd át!
10/8 Csak hogy szigorú legyek.c;

Helyesírás: Nem egy helyen írtad külön azt, hogy ,,körbenézett". A igekötőket egybeírjuk az igével, ha előtte van, és nem ékelődik közbe semmi. Gondolom tanultad, így nem lehet újdonság. Emlékezetesebb hibákat nem véltem fölfedezni, ezért megdicsérlek.c: 
10/9

Párbeszédek: A párbeszédeidben nem találtam különösebb problémát azon kívül, hogy néha talán túl erőltettettek voltak. Lazulj el írás közben! Próbáld meg beleélni magad a helyzetükbe, és ne kattogj sokat azon, hogy mit mondjon az adott szereplő! Ha ez a technikád, akkor elnézést, de nekem akkor sem túl reálisak. Vagy csak hülye vagyok, és nem ismerem a gyerekeket. Ez a másik lehetőség.
 Ezzel kapcsolatban nem találtam helyesírási hibákat. 
10/9 A továbbiakban ezt kezelheted lazábban.

Külön megjegyzés: Tudom, hogy külön nem kértél véleményt a kinézetről, ezért erre külön nem is adok pontot, de mindenképp tanácsolom, hogy változtasd világosabbá a háttérszínt, vagy növeld meg a betűk méretét, mert kis híján kiégett a retinám olvasás közben!><

Összesen: 40/35
Miharu